آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس

آشنايي با سبك هاي دكوراسيون داخلي

نكاتي براي نگهداري اقلام دارويي و اجاره انبار براي آنها
تفاوت بين اجاره انبار كانتينر ، كانتينر كشتيراني و كانكس
آشنايي با اصول انبارداري و اجاره انبار
اجاره انبار كوچك در غرب تهران
اجاره انبار خانگي در غرب تهران
اجاره انبار در غرب تهران

آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس

در برخي مواقع به دليل محدوديت در اندازه آپلود فايل در وردپرس از طريق بخش بارگذاري رسانه، بارگذاري فايل

متوقف مي‌شود. در اين مقاله، ما به شما نشان خواهيم داد كه چگونه مي‌توانيد حداكثر اندازه آپلود فايل را در

وردپرس به راحتي افزايش دهيد تا اين مشكلات برطرف شود. در واقع با ابن كار ديگر با محدوديتي براي بارگذاري

تصاوير و فايل‌ها مواجه نخواهيد شد. آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس عملي امكان‌پذير است كه اگر

مي‌خواهيد حداكثر اندازه آپلود فايل در وردپرس را افزايش دهيد حتما اين مقاله را بخوانيد تا با چند راهكار كاملا

ساده افزايش حجم آپلود در وردپرس امكان‌پذير سازيد. در اين مطلب موارد زير مورد بررسي قرار مي‌گيرد:

  • نحوه بررسي حداكثر اندازه آپلود فايل در وردپرس
  • روش‌هاي افزايش حجم آپلود در وردپرس يا php.ini در وردپرس

نحوه بررسي حداكثر اندازه آپلود فايل در وردپرس

هنگام بارگذاري تصاوير يا رسانه، وردپرس به طور خودكار حداكثر اندازه آپلود فايل را نشان مي‌دهد. براي بررسي آن مي‌توانيد به پنل مديريتي برويد و از بخش رسانه، زيرمنوي افزودن فايل جديد را انتخاب كنيد. همانند تصوير زير حداكثر اندازه آپلود فايل در وردپرس نمايش داده مي‌شود:

file upload max- آپلود فايل در وردپرسحداكثر ميزان حجم آپلود

با اين حجم تقريبا كار خاصي نمي‌توان انجام داد و محدوديت زيادي پيش روي ماست. ولي بايد آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس را اجرايي سازيم. در ادامه روش‌هايي جهت افزايش حجم آپلود فايل در وردپرس معرفي مي‌شود. شما با كمك يكي از اين روش‌ها، محدوديت بارگذاري در وردپرس از بين ببريد.

فايل فانكشن قالب

در برخي موارد با افزودن قطعه‌كد زير به فايل functions.php قالب سايت، مي‌توانيد حجم آپلود در وردپرس را افزايش دهيد.

1
2
3
@ini_set( 'upload_max_size' , '64M' );
@ini_set( 'post_max_size', '64M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );

ايجاد يا ويرايش فايل php.ini

براي اين روش بايد با استفاده از FTP به پوشه اصلي سايت وردپرس رفته يا با برنامه مديريت فايل به حساب كاربري هاست سي پنل خود دسترسي پيدا كنيد. در بيشتر موارد اگر از يك ميزبان اشتراكي استفاده مي‌كنيد، در اين صورت فايل php.ini را در فهرست خود مشاهده نمي‌كنيد. اگر اين فايل موجود نبود، سپس فايلي را با نام php.ini ايجاد كنيد و آن را در پوشه ريشه سايت بارگذاري كنيد. در آخر كد زير را به فايل php.ini اضافه كنيد.

1
2
3
upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300

بسياري از كاربران از اين روش استفاده مي‌كنند. در اينجا حجم آپلود فايل به 64MB  افزايش يافته است و اگر مقدار 64 MB كار نمي‌كند از مقدار 10MB استفاده كنيد.

روش htaccess.

برخي از افراد از روش htaccess. استفاده مي‌كنند، با تغيير فايل htaccess. در پوشه اصلي مي‌توانيد شاهد افزايش حجم آپلود در وردپرس باشيد. ابتدا فايل htaccess. را براي ويرايش انتخاب كنيد و سپس قطعه كد زير را در آن قرار دهيد:

1
2
3
4
php_value upload_max_filesize 64M
php_value post_max_size 64M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

استفاده از افزونه

همه طرفدار نوشتن كد يا دسترسي به فايل‌هاي ريشه‌اي با استفاده از SSH يا FTP نيستند. براي اين افراد استفاده از افزونه مناسب‌تر است و خوشبختانه افزونه‌اي براي آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس در دسترس است. افزونه Increase Max Upload File size براي افزايش حجم آپلود فايل مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

increase file size- افزايش سايز فايل افزونه اي براي افزايش اندازه فايل

افزونه مذكور را دريافت و نصب نماييد، پس از فعالسازي افزونه به بخش تنظيمات آن همانند تصوير زير برويد و مقدار اندازه آپلود فايل را تغيير دهيد. در نهايت تغييرات را ذخيره كنيد.

set size- php.ini در وردپرسافزايش مقدار آپلود

دانلود افزونه Increase Max Upload File size

 دانلود افزونه صفحه افزونه

ويرايش فايل wp-config.php

راه ديگر براي آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس، تعريف پارامتر اندازه در فايل wp-config.php است. براي انجام اين كار، با استفاده از SSH يا FTP به دايركتوري اصلي خود دسترسي پيدا كنيد و فايل wp-config.php را براي ويرايش انتخاب نماييد.

افزايش اندازه آپلود در سايت­‌هاي چندگانه

اگر در حال راه اندازي سايت‌هاي چندگانه يا وردپرس شبكه هستيد، از طريق تنظيمات پنل مديريتي براي تغيير اندازه آپلود فايل در وردپرس اقدام كنيد. اين مقدار افزايش بستگي به تنظيمات سرور شما دارد. اگر سرور شما روي 20 مگابايت تنظيم شده باشد، نمي­‌توانيد اندازه آپلود فايل وردپرس را به 25MB افزايش دهيد.

تماس با ارائه دهنده هاستينگ

اگر خودتان نمي‌­خواهيد فايل‌ها را ويرايش كنيد، مي‌توانيد هميشه با ارائه دهنده هاست خود تماس بگيريد تا اين كار را براي شما انجام دهد. همچنين اگر داراي هاست اشتراكي هستيد، ممكن است اين روش‌ها كارايي نداشته باشند. در اين مواقع شما با شركت هاستينگ تماس بگيريد و بخواهيد كه ميزان محدوديت را براي شما افزايش دهند.

اگر از هاست مديريت شده Cloudways استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد به راحتي حداكثر اندازه آپلود تمام وبسايت‌هاي خود را بر روي يك سرور واحد از طريق گزينه‌هاي موجود در سيستم عامل افزايش دهيد. براي ويرايش محدوديت اندازه آپلود، به حساب Cloudways خود برويد. سپس از بخش مديريت سرور، زيرگزينه Settings & Packages را براي ويرايش انتخاب كنيد و اندا آپلود فايل را در فيلد Upload Size تغيير دهيد و تنظيمات را ذخيره كنيد.

cloudway setting- افزايش حجم آپلود در وردپرسانجام تنظيمات هاست مديريت شده Cloudways

آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس

در اين مطلب به بررسي چندين روش براي افزايش حجم آپلود در وردپرس پرداختيم. شما با انتخاب يكي از روش‌ها مي‌توانيد فايل‌هايي با حجم بالا را به راحتي از طريق بخش رسانه سايت آپلود كنيد. در واقع آپلود فايل‌ها بدون محدوديت در وردپرس يك امكان فوق‌العاده براي مديران و كاربران به حساب مي‌آيد. اميدواريم اين مقاله به شما در افزايش حداكثر اندازه بارگذاري پرونده در وردپرس كمك كند. نظرات و پيشنهادات خود را از بخش ديدگاه‌ها با ما درميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.